Поширені питання
Чи можливе повернення грошей, якщо товар мені не підійшов?
Так, можливий.
Повернення або обмін товару ми відшкодовуємо лише вартість товару, вартість доставки не повертається.
Зворотню доставку також оплачує покупець.
Чому у Вас дешевше ніж в магазинах по місту?
Так, в інтернеті можна купити дешевше!
Ми не платимо великим грошей за оренду магазину,
ми не платимо великих зарплат продавцям-консультантам,
ми не маємо доп.затрат на кур'єрів,
ми магазин, що закуповує товар у ОПТових складів
і найголовніше - додаємо малу націнку!
Повірте, це все не позначається на якості товару та обслуговуванні! )))
Як купити або замовити товар в вашому магазині?
Купити товар в нашому магазині Ви можете трьома способами:
- оформивши замовлення на сайті - натиснувши кнопку Замовити або через Корзину (в будь-який зручний для Вас час)
-
ннаписати нам на електронну пошту, в чат або viber за цікавить Вас товаром
-
зателефонувавши за телефоном
Коли відправите замовлення?
Відправлення замовленого товару відбувається після підтвердження Вами замовлення по телефону або іншому способу комунікації з Вами.
Або після зарахування грошей на наш рахунок у разі передоплати за замовлення.
Товар може бути відправлений в той же день (якщо оплата за товар надійшла в першій половині дня) або на наступний день (якщо замовлення проведено в другій половині дня).
Доставку виконуємо службами перевезення Нова пошта або Укрпошта.
Коли я зможу отримати своє замовлення?
Залежно від обраного Вами способу доставки:
Укрпоштою: 3-5 робочих днів. Трек-номер для відстеження на сайті Укрпошти дається Вам після відправки і Ви самостійно можете відстежити прибуття посилки до вашого поштового відділення.
http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku
Новою поштою: 1-3 дні залежно від дальності розташування Вас від нашого міста відправлення. Номер декларації для відстеження на сайті Нової пошти дається Вам після відправки і Ви самостійно можете відстежити прибуття посилки на склад найближчий до вас.